Reklamácia tovaru
Je nám ľúto, že ste sa dostali do situácie, kedy potrebujete riešiť reklamáciu produktu. Budeme sa snažiť vám proces reklamácie čo najviac spríjemniť a priebežne vás informovať.
Prevedieme vás reklamáciou tovaru v štyroch jednoduchých krokoch
- Prihláste sa do svojho účtu. Nie ste registrovaní? Nevadí, objednávku načítate pomocou jej čísla.
- Vyberte tovar, ktorý potrebujete reklamovať.
- Doplňte detaily o probléme a zvoľte spôsob, akým by sme reklamáciu vyriešili k vašej čo najväčšej spokojnosti.
- Odošlite nám balíček - môžete využiť dopravu od nás alebo ľubovoľnú inú cestu.
V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte +421 947 109 127 alebo nám napíšte e-mail na ecomodi@ecomodi.sk.
Späť do e-shopuAko môžem tovar reklamovať?
Pre jednoduchú a rýchlu reklamáciu prosím vyplňte online reklamačný formulár vyššie. Pokiaľ ste nakupovali ako prihlásený zákazník, vo formulári uvidíte všetok tovar, ktorý je stále v záruke. Po vyplnení formulára sa vám zobrazia všetky potrebné informácie k reklamácii tovaru a jeho zaslaniu späť.
Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?
Akonáhle k nám tovar dorazí, obdržíte od nás potvrdzovací e-mail o prijatí. Máme 30 dní na to, aby sme všetko vyriešili a informovali vás o výsledku reklamácie. Vždy sa však snažíme, aby to bolo čo najskôr.